úterý 31. července 2012

Fresh večeře




4 komentáře:

  1. Pěkně jim chutná, jen co je pravda. :) Naši děti dostaly teď od babi s dědou taky morče, tak teď vybíráme jméno pro morče, které by sedělo k jeho povaze. No kdybych to měl vybírat já, asi bych byl sprostý. Ale děti z něho mají samozřejmě velkou radost. A babička s dědou se potutelně smějí, protože jsem několikrát říkal, že zatím živá zvířata doma nechceme. Zvlášť když už nám po podlaze běhá yorkseer.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty si pěkně chroupají. :) Já mám letos v plánu vzít si s sebou morčátku na dovolenou. Je na mě hodně zvyklé a budeme bydlet pod stanem. A vloni jsem i viděla, že lidi si s sebou berou všelijaké domácí mazlíčky. Takhle mojí Šmudle nebudu muset alespoň shánět krmení přes týden. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten, kdo miluje zvířata, se snaží, aby měli co nejlepší život v každém směru. Já jakožto bezmezný milovník zvířat se snažím, aby se měli dobře. V odkazu najdete spoustu věcí pro mazlíčky, a to nejenom pro čičiny nebo pejsky, ale také pro koně, morčata, rybičky, ptáci a tak dále. Kromě stravy tu najdete i různé doplňky, pelíšky, tašky, podestýlky a jiné.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě je super že se takto staráte o ten blog. Darovala jsem mojí dceři morče aby si vyzkoušela jaké to je starat se o domácí mazlíčky. No a je vidět že je to opravdu baví. Oni si tak krásně vyhrají, to je až nepřirozeně pěkné.

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky